ایجاد صحیح پروفایل و معرفی صحیح کسب و کار در صنعت برق

با رعایت کردن اصول و قواعدی که به آن ها اشاره می کنیم می توانید نهایت استفاده را از برگ نما (اولین پایگاه جامعه صنعت برق و صنایع وابسته) داشته باشید.

 

برگ نما یک بستر سایت ساز رایگان در صنعت برق و صنایع وابسته می باشد که به اصطلاح به اینگونه سایت ها وب 2 گفته می شود. یعنی شما می توانید داخل آن، وب سایت اختصاصیتان را با محتوای دلخواه، تا حدود زیادی چینش مطالب و عکس ها و به طور کلی با توجه به سیاست کاری و نوع فعالیتتان در صنعت برق ایجاد نمایید. اما چون وب 2 یک بستر جدید می باشد، بعضی از افراد نمی توانند 100 درصد از مزایایی که در اختیارشان گذاشته می شود بهره مند شوند. ما سعی داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم و نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا بیشتر و بهتر به مشتریانتان معرفی شوید را عنوان کنیم.

 به طور کلی هر قدر محتوا و عکس هایی که وارد می نمایید بیشتر و مرتبط تر  باشد باعث می شود تا هم بازدیدکنندگان متوجه زمینه فعالیت شما شوند و هم در موتور های جستجوگر رتبه های بالایی را کسب نمایند.

ساخت وب سایت برگ نما
 
 برای عکس بنر سعی کنید یک عکس جذاب وارد نمایید. این عکس می تواند از همایش ها، ساختمان مجموعه، خط تولید و به طور کلی باید گویای اعتبار و شخصیت کاری شما باشد. در نظر داشته باشید که حجم عکس ها باید مناسب باشد و عکس هایی که بالای 200 پیکسل هستند را وارد ننمایید و یا قبل از بارگذاری با برنامه هایی مثل فتوشاپ و غیره از حجم آن کم کنید. این مورد نیز به شما در کسب رتبه های بالاتر کمک به سزایی می نماید.برای بارگذاری در قسمت عکس لوگو هم باید حتما آرم و لوگوی کسب و کارتان را وارد نمایید و اگر موجود نبود میتوانید اسم کسب و کارتان را به صورت عکس و ترجیحاً با زمینه سفید وارد نمایید. با وارد کردن عکس لوگو و بنر، در اولویت های نمایشی برگ نما هم قرار خواهید گرفت.
  1. با توجه به اینکه بعضی از کسب و کارهای صنعت برق محصول محور هستند و برخی دیگر از سرویس ها و خدماتشان درآمد زایی دارند، برگ نما این امکان را در اختیارشان گذاشته تا بتوانند عکس محصولات یا خدمات و یا هر دوی آن ها را در صفحه اصلی پروفایلشان نمایش دهند. این موضوع باعث می گردد تا بازدید کننده سریعاً از محصولات و خدمات شما بازدید کند و سفارش خود را بگذارد. در بخش محصولات و خدمات برای اخذ رتیه بالاتر در گوگل می تونید با رعایت موارد زیر کاملا اصولی و به سرعت به نتیجه مطلوب برسید.
          استفاده از هدینگ ها یا سر صفحه ها (h2 , h3 , h4 و ...) به ترتیب در متن وارد شده، به طور مثال نام محصول در بالاترین قسمت باید h2 و بعد از آن تیتر دوم که می تواند مشخصات فنی محصول باشد باید h3 باشد و سپس استفاده از h4, h5 در مابقی تیتر ها بسیار مفید می باشد.

    Untitled-3.fw.png

          از بٌلد کردن یا ایتالیک و یا هر دو فقط برای کلمات مهم و کلیدی (سرچ پذیر مثل صنعت برق) استفاده نمایید و از بٌلد کردن کل متن یا پاراگراف خودداری نمایید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با آن محصول و یا ماهیت کسب و کارتان (مثل ابزار دقیق) در کلیه محصولات و خدمات بسیار شما را در اخذ رتبه های بالاتر گوگل یاری می کند.

    Untitled-5.fw.png

          استقاده از متن، عکس و ویدئو هم از لحاظ بصری و هم از نظر استاندار های سئو بسیار مفید است، پس از وارد نمودن محصول و خدمت بدون عکس و متن اجتناب نمایید زیرا آن محصول و خدمت دارای اعتبار نخواهد بود. از وارد نمودن محصول و خدمت تکراری جدا خودداری نمایید.

    Untitled-7.fw.png

          از وارد نمودن محصول و خدمت تکراری جدا خودداری نمایید. زیرا این عمل شاید در بازه کوتاه مدت موجب گرفتن رتبه در موتور های جستجو شود، اما در بلند مدت موجب امتیاز منفی برای آن صفحه می شود و اعتبار خود را کاملا از دست خواهد داد زیرا مطلب شما تکراری می باشد و این کار با استاندارد های سئو مغایرت دارد.
  2. اطلاعات تماسی هر شرکت و هر کسب و کار مهم ترین موضوع برای ارتباط راحت تر مشتریان بالقوه با شما می باشد. پس سعی کنید تا کلیه اطلاعات تماسی مثل: شماره های تماس، فکس، ایمیل و آدرس سایتتان را در همان قسمت مربوطه وارد نمایید. برخی از افراد اطلاعات تماسی را در صفحه اصلی و یا در توضیحات محصولات و خدماتشان وارد می نمایند که این کار درستی نمی باشد و از نظر استاندارد های بهینه سازی سایت با مشکل مواجه خواهد شد. ما سعی کردیم اطلاعات تماسی را در همه قسمت های پروفایل شما، کاملا واضح نمایش دهیم. ضمناً برای کسب و کارهایی که سفارشات آن ها حتماً باید حضوری انجام شود امکان درج آدرس بر روی گوگل مپ وجود دارد و حتی میتوان آن را هم مثل محصولات و خدمات در صفحه اصلی پروفایلشان به صورت یک تصویر بزرگ و یا کوچک در گوشه سمت راست نمایش دهند. که این موضوع نیز به خود شما و چینشی که انجام می دهید بستگی دارد.
  3. شما می توانید از طریق برگ نما لینک شبکه های اجتماعی که در آنها عضو هستید را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید. تمامی این لینک ها باید در قسمت مربوطه وارد گردد و سیستم به طور خودکار آیکون همان شبکه اجتماعی را بر روی پروفایلتان و بالای بنر نمایش می دهد که با کلیک بر روی آن به راحتی عضو شبکه های اجتماعی شما خواهند شد.
  4. آلبوم ها در واقع برای بارگزاری عکس های پروژ های اجرا شده توسط شما، تصویر گواهینامه ها و ایزو ها و به طور کلی اعتبار بخشیدن با نمایش دادن عکس های مختلف به کسب و کارتان می باشد که می توانید برای هر کدام از آن ها هم عنوان شخص کنید، هم کلمات کلیدی در نظر بگیرید و هم توضیحاتی در رابطه با آن داشته باشید. آلبوم های کاری شما می تواند در صفحه اصلی پروفایلتان با توجه به سلیقه و نظر شما قرار بگیرد.
  5. وقتی که به عنوان مدیریت وارد برگ نما شدید میتوانید بلاک ها را در قسمت بالای صفحه اصلی مشاهده نمایید. با کلیک بر روی آن می توانید بلاک های مختلفی را ایجاد نمایید و مطالبی را در رابطه با کارتان عنوان کنید، یا اخباری در رابطه با کسب و کارتان وارد نمایید و با ایجاد اینکه حس داشتن یک سایت اختصاصی را هر چه بیشتر تجربه کنید. این بلاک ها نیز با 4 چینش مختلف در صفحه اصلی قرار می گیرند و می توانید برای آنها به هم به صورت پس زمینه و هم در بالا و پایین متن مورد نظرتان عکس هایی را وارد نمایید.
  6. شما می توانید فایل پی دی اف کاتالوگتان را در پروفایلتان قرار دهید و از این طریق کاتالوگتان را به صورت مجازی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای چاپ، به افراد مختلف برسانید.

نکاتی که عنوان شد همگی در کسب رتبه های بالای موتور های جستجو گر شما را یاری می کنند و باعث می شوند تا در فضای مجازی بیشتر دیده شوید. شما می توانید با به روز رسانی های دوره ای نیز در نظر گوگل و مابقی موتور های جستجو یک پروفایل فعال شناخته شوید و بین سایت های مرتبط با صنعت برق جز نتایج برتر جستجو ها باشید. به روز رسانی ها می تواند تعویض عکس بنر، تعویض و اضافه نمودن عکس و مطالب به آلبوم های کاری و هر گونه تغییراتی که در روند کاریتان ایجاد می شود باشد.

1412
21 شهریور 1395 - 12:17