مدیریت صفحه اصلی برگ نما (سایت) شما در حوزه صنعت برق

امکانات مدیریت محتوای صفحه اصلی پروفایل و طراحی منحصر به فرد و اختصاصی



کاربران برگ نما صفحه اصلی پروفایل خود را تا 90 درصد میتوانند مدیریت طراحی و چینش کنند. صنعت برق به دلیل تنوع محصولات و خدمات و همچنین نوع خدمات صاحبان صنایع مرتبط با برق نیازمند پیش بینی و آماده سازی بستری برای پاسخگویی به تمام نیاز های این طیف هستند. در واقع برگ نما این امکان را در اختیار فعالان صنعت برق قرار داده است تا بتوانند با توجه به سیاست کاریشان و استراتژی فروش و بازاریابی که دارند صفحه اختصاصیشان را چیدمان کنند. 

برگ

 

محتوای دلخواه سایت اختصاصی شما در صنعت برق



به همین جهت برگ نما امکاناتی فراهم نموده است که  کاربران در اختصاصی سازی صفحه اصلی پروفایل خود میتوانند در قالب باکس های محتوایی آخرین محصولات خدمات و آلبوم های خود را با چینش متفاوت در جایگاه های مختلف از صفحه قرار دهند و الویت آنها را با توجه به سیاست کاری و بازاریابیشان نغییر دهند.

 



در قالب همین جعبه های محتوایی نقشه گوگل را با نمایه دلخواه تنطیم مینمایند و با توجه به اهمیت و نظر خود در جایگاه مد نظر قرار میدهند.

آدرس کسب و کار شما در صنعت برق بر روی گوگل

 

برای پوشش دادن و منعطف بودن سیستم محتوایی صفحه نخست امکان قرار دادن محتوای متنی و عکسی دلخواه در هر جایگاهی فراهم گشته است که کاربر در آن عکس خود را بارگذاری نموده و پس از مشخص نمودن جایگاه و اختصاص متن در صفحه اصلی خود جایگذاری مینماید. در بسیاری از مواقع برخی شرکت های محصول محورد قصد این را دارند که کلیه محصولات خود را در دسترس بازدید کنندگان قرار دهند و ما نیز در برگ نما این امکان را در اختیارشان گذاشته ایم.

از دیگر امکانات این بخش قرار گیری اسلاید شو و ویدئو و المان های انیمیشنی و گرافیکی میباشد که در برگ نمای ویژه تعییه شده است. شما می توانید با تبدیل پروفایل خود به پروفایل برگ نمای ویژه از کلیه این امکانات به صورت نامحدود بهره مند شوید. 

محتوای آیکونی در صفحه اختصاصی شما

برگ نما، اولین پایگاه جامعه صنعت برق و صنایع وابسته با در اختیار گذاشتن این امکان باعث شده است تا فعالان این صنعت بتوانند به راحتی امکانات یک سایت تجاری اختصاصی را در اختیار داشته باشند.

1077
9 تیر 1395 - 1:47