سفارش محصولات و خدمات صنعت برق

وب سایت برگ نما در جهت ارائه خدمت به فعالان صنعت برق و صنایع وابسته، سیستم سفارش گرفتن از افرادی که خواهان محصولات و خدمات کاربران برگ نما هستند را دارا می باشد و به شکل کاربردی و مطمئن این کار را انجام می دهد.


برگ نما وب سایتی است که کاملا به صورت استاندارد برای موتورهای جستجو در زمینه کسب و کار های صنعت برق و الکترونیک  طراحی شده و این به آن معنی است که افرادی که اطلاعاتشان را در برگ نما ثبت می کنند با توجه به درست ایجاد کردن و کامل بودن پروفایلشان معمولا در صدر نتایج جستجو دیده خواهند شد  میتوانند از مشتریان به صورت عمده و خرد سفارش محصولات و خدمات صنعت برق دریافت نمایند. مثل نمایندگی لامپ اسرام که با جستجوی کلمه لامپ اسرام در نتایج اولیه دیده می شود و یا کلمه ترمینال برق ساده و ... که کمک بزرگی به بیشتر دیده شدن کسب و کارها دارد.

 

از چه طریق مشتری به محصول یا خدمات صنعت برق میرسد؟

مطمئناً وقتی ما کلمه ای را در گوگل یا موتور های جستجو گر سرچ می کنیم احتمال بازدید از سایت هایی که جز 10 نتیجه اول هستند بیشتر خواهد بود، حال فکر کنید که اگر قصد ما فروش و عرضه یک محصول و خدمت در صنعت برق و صنایع وابسته باشد چقدر این موضوع می تواند به معرفی کردن و جذب مشتریان کمکمان کند.

تیم بهینه سازی وب سایت برگ نما روز به روز در تلاشند تا بتوانند با تعداد کلمات بیشتری که مرتبط با صنعت برق می باشد کاربران برگ نما را به بازدید کنندگان معرفی نمایند و همواره در تلاشیم با استفاده تبلیغات گسترده و شرکت در همایش های مختلف وب سایت برگ نما را به عموم معرفی نماییم، شایان ذکر است که بازدید مرتب شما عزیزان و به روز رسانی اطلاعاتتان و همچنین معرفی وب سایت برگ نما به دوستان و همکارانتان می تواند کمک به سزایی در این امر داشته باشد. حضور در بین شبکه های اجتمااعی مختلف، برگزاری جلسات متعدد با مراجع بالادست صنعت برق، حضور در نشست ها و همایش ها، شرکت در نمایشگاه های مرتبط و غیره همگی جز کارهایی است که ما برای معرفی وب سایت برگ نما انجام می دهیم. 

bargnama

 

چگونگی دریافت سفارشات مشتری از طریق سایت

افرادی که از طریق موتور های جستجو گر محصول و خدمتی را که در رابطه با صنعت برق و صنایع وابسته جستجو می کنند به یکی از کسب و کارهای ثبت شده در برگ نما خواهند رسید و پس از مشاهده اطلاعات آن کسب و کار مثل زمینه فعالیت، نوع محصول، خدمات و مشخصات فنی ثبت شده با توجه به نیازشان می توانند تنها با کلیک بر روی دکمه سفارش که در همه جای سایت قابل مشاهده می باشد سفارش خود را ثبت کنند و اطلاعات تماس خود را جهت استعلام قیمت درج نمایند. در ادامه سیستم برگ نما به صورت خودکار کلیه این اطلاعات را برای صاحب پروفایل برگ نما از طریق شماره موبایل و ایمیل ثبت شده در سیستم ارسال می نماید و در واقع مشتریان بالقوه ای را به اشخاص معرفی می کند. پیامک های ارسالی از سمت برگ نما خدماتی می باشند و این یعنی مطمئناً و تحت هر شرایطی پیامک ارسالی به شخص خواهد رسید. 


از این طریق می توان بدون هیچ سرمایه گذاری روی بازاریابی مشتریان زیادی را جذب نماییم و سود بیشتری را صاحب شویم به شرط آنکه در ایجاد صحیح پروفایل برگ نما و به روز رسانی آن کوشا باشیم و تمامی محصولات و خدمات را با توضیحات و عکس های مربوطه ثبت نماییم.ضمناً حتی اگر مخاطب ما حوصله سفارش گذاشتن و نوشتن پیغام را هم نداشته باشد اطلاعات تماسی کسب و کار، در تمامی قسمت های سایت به وضوح قابل مشاهده می باشد و شخص به راحتی می تواند تماس بگیرید و در رابطه با سفارشی که دارد وارد مذاکره شود.

ما در برگ نما سعی بر این داریم تا اتفاقات خوبی را به سمع و نظر فعالان صنعت برق برسانیم.

صنعت برق و الکترونیک - برگ نما

1291
11 مرداد 1395 - 18:14