امکانات برگ نمای ویژه و ویژگی های آن

برگ نما یک بسنر رایگان تحت وب در رابطه با صنعت برق و صنایع وابسته می باشد که امکانات اختصاصی و پیشرفته ای را همانند یک سایت در اختیار کسب و کارهای صنعت برق قرار می دهد.

با راه اندازی برگ نما و شروع کار حرفه ای آن بسیاری از کسب و کارها تقاضای امکانات بیشتری را از تیم فنی برگ نما داشتند به همین جهت بعد از گذشت چند ماه، برگ نمای ویژه را راه اندازی کردیم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای را به کلیه کسب و کارهای صنعت برق ارائه نماییم و کلیه نیازهایشان از یک وب سایت را برآورده کنیم.

امکانات برگ نمای ویژه حرفه ای تر از بستر رایگان آن می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استاندارد سازی محتوا و مطالب برگ نمای شما با توجه به استاندارد های بهینه سازی سایت
  2. انجام عملیات سئو و بهینه سازی به صورت اختصاصی بر روی پروفایلتان و با توجه به کلمات کلیدی مد نظرتان (حداکثر 4 مورد)
  3. ارائه گزارش های هفتگی که علاوه بر گزارش آمار بازدید ها و لایک ها، در رابطه با رتبه کلمات کلیدی مورد نظر و حتی کلمات نزدیک به آنها در صنعت برق، رتبه های به دست آمده نیز ارائه می گردد.
  4. ارائه گرافیک خاص و جذاب برای جذب بازدید کنندگان و بازدید از همه قسمت های پروفایلتان. ضمناً امکانات پیشرفته تری برای معرفی هر چه بهتر کسب و کار، محصولات و خدمات شما نیز در این گرافیک لحاظ شده است. 
  5. نمایش در برگ نمای ویژه و متمایز بودن از مابقی پروفایل ها، که این امر باعث می شود در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.
  6. و مورد آخر اینکه برگ نما یکی از پروژه های کنسرسیوم سپنتا می باشد که خدماتی در رابطه با طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت اختصاصی، خدمات دیجیتال مارکتینگ، ارائه نرم افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتریان و کلیه خدماتی که به برندینگ و افزایش درآمد زایی کمک خواهد کرد را ارائه می نماید. پروفایل های ویژه ای که در برگ نما حضور دارند نیز مشمول تخفیف ویژه ای برای استفاده از این خدمات خواهند شد. 

شما می توانید با ورود به بخش مدیریت پروفایلتان، بر روی گزینه "ویژه شوید" که روی صفحه اصلی زیر عکس بنرتان قرار دارد کلیک و در ادامه پکیج مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از امکانات ویژه برگ نما بهره مند گردید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس می گیرند و شما را در روند اجرای کارتان قرار خواهند داد.

با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت و فضای مجازی، کسب و کارها می توانند از طریق این بستر هر چه بیشتر دیده شوند، محصولات و خدماتشان را به راحتی معرفی نمایند و حتی آن ها را به فروش برسانند. مزیتی که دنیای مجازی به نسبت دیگر روش های تبلیغات دارد این است که شما محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت و می توانید با استفاده از این روش نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا دیده شوید. روش های مختلفی برای بیشتر دیده شدن در فضای مجازی وجود دارد که می توانید بهره مند گردید مثل سایت، شبکه های اجتماعی، انجام سئو و بهینه سازی و غیره. برگ نما نیز یک راه حل نوین برای صنعت برق و صنایع وابسته می باشد که هزینه ای را در حالت عادی شامل نخواهد شد. با استفاده از برگ نمای ویژه می توانید در صدر نتایج گوگل باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

1234
28 شهریور 1395 - 17:02