ارائه گزارش های آماری دوره ای

برگ نما برای کلیه کسب و کارهایی که در صنعت برق فعالیت دارند و در برگ نما اطلاعاتشان را ثبت نموده اند گزارش هایی را در رابطه با آمار بازدید ها و تعداد لایک ها و غیره برایشان از طرق مختلف ارسال می نماید.

تمام کسب و کار هایی که مشغول فعالیتی می باشند نیازمند این هستند تا استراتژیی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدماتشان در نظر بگیرند. اما این استراتژی چگونه بوجود می آید؟ یکی از راه هایی که می توان رفتار مشتریان در رابطه با خرید محصولات و استفاده از خدمات مختلف را متوجه شد گزارش های آمار بازدید در فضای مجازی، تعداد سفارشات دریافتی و میزان علاقه مندی و نیازمندی مشتریان نسبت به یک خدمت و یا محصول خاص در صنعت برق می باشد که می توانیم از این آمار ارقام متوجه شویم که بیشتر روی کدام محصول سرمایه گذاری کنیم. حال سوال این است چگونه این آمار و ارقام را در اختیار داشته باشیم. بعضی از وب سایت ها این امکان را در اختیار شما می گذارند اما مطمئناً طراحان وب سایت برای این امر هزینه ای را دریافت خواهند کرد.
می توان درخواست داد تا وب سایت اختصاصیمان این آمار و ارقام را نشان دهد اما باز هم برای مشاهده این آمار و ارقام باید به سایت مراجعه کنیم و اینکه نمی توان متوجه شد در یک بازه زمانی خاص مثلاً 15 روزه چقدر آمار بازدید داشته ایم؟ و یا اینکه اگر درخواست بدهیم این امکان را هم به سایتمان اضافه کنند خود مشمول هزینه ای جدا خواهد شد.
یکی دیگر از امکانات رایگان برگ نما نشان دادن آمار بازدید ها و تعداد لایک بازدید کنندگان نسبت به پروفایل اختصاصی شما می باشد. و مورد دیگری که برگ نما را از دیگر سایت ها متمایز کرده، نمایش آمار تعداد درخواست اطلاعات تماسی ثبت شده از بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه شما می باشد. به این شکل شما می توانید به راحتی متوجه شوید که از چه راهی می توانید ورودی های خود را افزایش دهید. این موضوع در رابطه با صنعت برق که گستردگی فراوانی دارد وچون بازه محصولات آن بسیار زیاد می باشد حائز اهمیت است.

ضمناً برگ نما به شما کمک می کند تا به راحتی در یک بازه زمانی متوجه شوید که چقدر بازدید، لایک و چقدر درخواست تماس داشته اید. به این شکل که هر ماه، 2 بار برای شما گزارش هایی را از طریق ایمیل و پیامک های خدماتی ارسال می نماید. شما فقط با مشاهده اعداد و ارقام می توایند استراتژی بازاریابی و فروش خود را به سمت و سوی بهتری هدایت کنید و در نهایت فروشتان را افزایش داده و سود آوری بیشتری داشته باشید که این یکی از اهداف مهم برگ نما، جامعه صنعت برق و صنایع وابسته می باشد.

شما می توانید با خریداری برگ نمای ویژه از این امکان هر چه بیشتر بهره مند گردید. در برگ نمای ویژه علاوه بر ارسال گزارش هایی که گفته شد در رابطه با کلماتی که کارفرما اعلام نموده تا روی بهینه سازی و سئوی آن ها کار شود، گزارش هایی در رابطه با رتبه های آن کلمات در موتور های جستجوگر اعلام می نماییم. مثلا یکی از کسب و کارها در خواست دارد تا در عبارت لامپ کم مصرف ارتقاء رتبه داشته باشد، گزارش های دوره ای که برای مدیریت پروفایل مربوطه ارسال می گردد شامل رتبه همان کلمه و کلماتی که نزدیک به آن در صنعت برق هستند می باشند.

1290
16 شهریور 1395 - 17:43