مجله برگ نما

مجله برگ نما، دانش نامه صنعت برق و معرفی محصولات و خدمات نوین صنعت برق

مجله علمی، خبری و تحلیلی صنعت برق و الکترونیک

بعد از گذشت مدتی از راه اندازی سایت برگ نما و خدمت رسانی به کلیه کسب و کارهای فعال صنعت برق، در راستای ارتقای سطح علمی کلیه عزیزانی که به این صنعت نیاز و علاقه دارند، وب سایتی را تحت عنوان مجله برگ نما راه اندازی کردیم تا بتوانیم در رابطه با تمامی مسائل و اتفاقات دنیا در رابطه با صنعت برق اطلاع رسانی کنیم.

در این وب سایت در رابطه با کلیه دسته بندی های صنعت برق از جمله:

همچنین شما می توانید از اوضاع پیشرفت و تکنولوژی های جدید صنعت برق در کشور های مختلف مطلع گردید و از آنها ایده بگیرید و بهره مند شوید. از آنجایی که صنعت برق جز صنایع مهم هر کشوری به حساب می آید، معمولا اخبار و اطلاعات زیادی در جای جای دنیا در این رابطه منتشر می گردد. اما به طور قطع اکثر آنها به صورت لاتین می باشند و همین موضوع مطالعه آنها را برای افراد دشوار می کند. ما در فرآیندی گسترده اقدام به یافتن و ترجمه کلیه این متون به صورت فارسی هستیم و آن را در وب سایت مجله برگ نما انتشار خواهیم داد تا در اختیار شما عزیزان باشد و به سهولت بتوانید آنها را مطالعه کنید. لازم به ذکر است که طبق قوانین کپی رایت، کلیه محتوا و اطلاعاتی که در مجله برگ نما منتشر می شود با ذکر منبع می باشد و شما می توانید با مشاهده منبع، متن اصلی را هم در اختیار داشته باشید.

ضمناً در این وب سایت بخش نظر دهی در پایین کلیه متون و ویدئو ها قابل استفاده می باشد تا بتوانید ما در راستای ارائه مطالب مفید تر و پر کاربرد یاری کنید. مطمعناً اگر درخواستی در رابطه با موضوع خاصی از سمت بازدید کنندگان دریافت شود، برای یافتن و ترجمه آنها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت تا رضایت بازدید کنندگان فراهم شود. همچنین شما می توانید مطالب و مقاله های خودتان را در رابطه با صنعت برق برای ما ارسال نمایید تا تمامی متون ارسالی با ذکر نام شما در وب سایت مجله برگ نما به نمایش گذاشته شود.

شما می توانید اطلاعات و مطالب مفید صنعت برق در آدرس http://news.bargnama.com/ بیابید.

1400
18 بهمن 1395 - 12:33