ارائه قیمت ها و تخفیف ها در برگ نما

کسب و کارهای صنعت برق می توانند قیمت محصولات و خدماتشان را در برگ نما به اطلاع عموم برسانند و در صورت تمایل تخیفات خود را روی محصول یا خدمتشان عنوان کنند.

برگ نما راه کاری برای رسیدن به جامعه هدف کسب و کارهای صنعت برق 

با توجه به اینکه یکی از اهداف برگ نما، تبلیغات در فضای مجازی برای کسب و کارهای صنعت برق و رساندن آنها به جامعه هدف می باشد به همین جهت سعی بر این داریم که اکثر تماس هایی که کسب و کارها از برگ نما دریافت می کنند تماس های هدفمند باشد و در واقع افرادی که مشتری واقعی هستند را به کسب و کارها معرفی نماید.

تعدادی از کاربرهای برگ نما که معمولا محصولات صنعت برق را ارائه می دهند، تمایل داشتند که قیمت محصولات خود را در برگ نمایشان به بازدید کنندگان اعلام کنند. در همین راستا برگ نما امکان جدیدی تحت عنوان قیمت برای یک محصول یا خدمت در اختیار کاربران قرار داده است که اگر کسب و کاری تمایل دارد قیمت محصول خود را اعلام نماید آن را در فیلد مربوطه وارد می نماید. این مورد باعث می شود تا بعضی از افراد که صرفاً جهت اطلاع از قیمت یک محصول صنعت برق با آن کسب و کار تماس می گیرند و قصد خرید کردن ندارند در همان مرحله اول بازدید به جواب برسند و بیشتر افرادی که مشتری واقعی هستند با آنها ارتباط برقرار کنند.

بخش دیگری که در قسمت محصولات و خدمات هم اکنون قابل استفاده می باشد، درج تخفیف برای مشتریانی که از سمت برگ نما به کسب و کارهای صنعت برق معرفی می گردند می باشد. کسب و کارهایی که تمایل به ارائه تخفیف به مشتریانی که از برگ نما به آنها معرفی می گردند دارند می توانند با هر مقدار تخفیفی در این قسمت فروش خود را افزایش دهند. ضمناً محصولاتی که دارای تخفیف می باشند، در بخش محصولات برگ نما برچسب تخفیف خواهند داشت. به این شکل شانس فروش محصولاتی که تخفیف دارند بیشتر از مابقی محصولات می باشد. 

کلیه تیم های اجرایی برگ نما در صدد هستند تا بتوانند با ارائه خدماتی منحصر به فرد کلیه نیاز های کسب و کارهای صنعت برق را در این وب سایت برطرف نماید.

1121
4 بهمن 1395 - 15:35