درج ویدئو محصولات و خدمات صنعت برق

با استفاده از این امکان جدید می توانید ویدئو، عکس و ... محصولات و خدمات خود را در صنعت برق به بهترین وجه و در جای جای برگ نمایتان،در دید عموم قرار دهید.

برای معرفی یک محصول و یا خدمت در فضای مجازی می توان کارهای مختلفی انجام داد. مثل اینکه عکس محصول را به نمایش بگذاریم و یا توضیحاتی در رابطه با آن محصول به صورت نوشتاری بدهیم. اما آیا برای به فروش رساندن یک محصول و یا عرضه یک خدمت حوزه صنعت برق و الکترونیک در فضای مجازی این ها کافی می باشد؟
نکته ای که در تبلیغات فضای مجازی وجود دارد این است که چون بازدید کننده نمی تواند محصول را از نزدیک لمس کند و ببیند، به همین جهت باید از ابزار های بیشتری برای معرفی استفاده نمود. اتفاق دیگری که توجه مشتری را بیشتر جلب می کند و باعث می شود در ذهن افراد بمانیم نشان دادن ویدئو در رابطه با کارایی، مشخصات، ظاهر و نوع عملکرد آن محصول و یا خدمت می باشد. تجربه ثابت کرده هنگامی که برای شخص یک ویدئو در رابطه با موضوعی می گذارید بیشتر در ذهنش خواهید ماند تا زمانی که توضیحاتی را به صورت نوشتاری و یا صوتی به سمع و نظرش می رسانید. در رابطه با معرفی حوزه فعالیت و خدمات و محصولات نیز این امر بسیار مهم است. ضمن اینکه شما با نشان دادن یک ویدئو در رابطه با حوزه فعالیتتان احساس اعتماد بیشتری را در افراد بوجود می آورید.

امکان بارگزاری ویدئو، عکس و متن دلخواه در برگ نما

با توجه به موارد بالا، برگ نما امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود در حوزه صنعت برق و صنایع وابسته قرار داده است که افراد بتوانند با استفاده از آن محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی نمایند. و از طرفی دیگر برای کسب و کارهای نوپا این موضوع باعث می شود تا شخص حس داشتن یک سایت اختصاصی را بهتر تجربه نماید.
شما می توانید بعد از ورود به بخش مدیریتی برگ نمای خود در بخش محصولات، خدمات و آلبوم ها تصاویر، ویدئو، تصویر و متن مرتبط با آن را وارد نمایید و به راحتی آن ها را با توجه به سلیقه و سیاست های کاریتان چیدمان کنید و این عمل را می توانید بی نهایت تکرار کنید. کاربران برگ نمای عادی امکان بارگزاری محتوای دلخواه را تا حجم 2 مگابایت در اختیار دارند و کاربران برگ نماهای ویژه این محدودیت را در بارگذاری نخواهند داشت.
برگ نما مفتخر است با استفاده از امکانات رایگان و استثنایی که در اختیار کسب و کارهای حوزه صنعت برق و صنایع وابسته قرار می دهد کمک بسزایی در امر فروش و بازاریابی این مشاغل داشته باشد و رضایت تمامی کاربرهای خود را جلب نماید.
60-r1_c1.jpg
1197
21 آذر 1395 - 10:06