پشتیبانی و مشتری مداری برگ نما

یکی دیگر از نکاتی که امروزه برای هر مجموعه ای مطرح می شود و باید به آن توجه کرد بحث مشتری مداری و پشتیبانی کردن از محصول و خدمتی است که آن مجموعه ارائه می دهد.

ما در برگ نما سعی بر این داریم که بهترین خدمات و پشتیبانی را برای کاربران و فعالان صنعت برق و صنایع وابسته به ارمغان آوریم. به همین جهت همواره از کاربران برگ نما تقاضا داریم هر گونه پیشنهاد و انتقادات سازنده را چه از طریق پیغام های درون شبکه ای و چه از طرق مختلف به تیم پشتیبانی برگ نما اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و برطرف گردد. 
کاربرانی که اقدام به ایجاد برگ نما می نمایند در صورت نیاز از سمت همکاران ما به صورت تمام وکمال راهنمایی می شوند که بتوانند به بهترین شکل و با توجه به استاندارهای بهینه سازی سایت اطلاعات کسب و کارشان، بارگذاری عکس لگو و بنرشان، اطلاعات محصولات و خدماتشان را ثبت کنند و در صدر نتایج موتور های جستجوگر دیده شوند، همچنین سیستم تیکتینگ برگ نما با ارسال پیامک به اعضای خود کمبود های پروفایل اختصاصیشان را اعلام میکند تا برطرف نمایند و بتوانند نهایت استفاده را از برگ نما داشته باشند. در ادامه با توجه به سیستم مانیتورینگ که به صورت لحظه به لحظه روی سایت برگ نما انجام می شود و هنگام مشاهده بروز هر گونه مشکل آن را برطرف خواهند نمود. به طور مثال بعضی از کاربران نام کاربری و رمزشان را فراموش می کنند و با توجه به اینکه سیستم ورود های نا موفق را ثبت می کند در صورت مشاهده حتما با شخص تماس گرفته می شود و در بازیابی گذر واژه کمکشان خواهیم کرد.
تیم پشتیبانی برگ نما به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران خود قرار دارد تا از بروز هر گونه مشکل در سایت جلوگیری به عمل آورد و مطمئناً رضایت فعالان صنعت برق و صنایع وابسته هدف اصلی برگ نما خواهد بود. 
رعایت اصول و استاندارد های مشتری مداری همواره در دستور کار برگ نما قرار دارد و خدمت رسانی به فعالان صنعت برق و صنایع وابسته جزء افتخارات ما محسوب می شود، در نتیجه از شما دعوت می کنیم با توجه به زمینه فعالیتتان و انتظاراتی که از اولین پایگاه آنلاین صنعت برق و صنایع وابسته دارید را با ما در میان بگذارید. اطمینان حاصل کنید که کلیه درخواست ها و صحبت های شما به مراتب بالا دست ارجاع داده خواهد شد در رابطه با یکایک آنها به بحث و گفتگو خواهیم نشست.

شما نیز ما را در امر مهم مشتری مداری یاری فرمایید. 

 

 

1234
10 مرداد 1395 - 17:18