برای معرفی کسب و کار خودتون در صنعت برق (شرکت یا شخص و ...) درفضای مجازی چه راهی انتخاب میکنید؟

برگ نما با امکانات منحصر به فرد خود مانند یک وب سایت اختصاصی در حوزه صنعت برق عمل میکند و نمایانگر خدمات و محصولات شما به بهترین شکل می باشد.

Untitled-1.jpg

همانطور که میداند غالبا بهترین و کامل‌ترین راه برای حضور در عرصه مجازی  در هر زمینه فعالیتی (و در اینجا در حوزه صنعت برق و صنایع وابسته)، داشتن یک وب سایت است  ولی بهترین راه همیشه سختی‌های خودش رو هم به همراه داره:

  •  هزینه‌ طراحی سایت چقدر است و چگونه محاسبه خواهد شد و آیا در نهایت نیاز های کسب و کار را برآورده خواهد کرد؟
  • آیا وب سایت طراحی شده از لحاظ رتبه ها در موتور های جستجو بهینه سازی شده است و فعالیت من در صنعت برق نمایان خواهد شد؟
  • وضعیت پشتیبانی آن به چه شکل خواهد بود و آیا تضمینی برای این سیستم وجود دارد؟

علاوه بر این داشتن یک وب سایت به تنهایی برای در دسترس بودن کافی نیست و نیاز به ابزار های مکمل داره یعنی شما برای دسترس بودن شاید نیاز به یک پنل پیامکی داشته باشید و یا حتی نیاز به ابزارهای مکملی که روی سایت بارگزاری بشن که همین موضوع هم خودش شامل هزینه هایی میشه . برخی از این ابزار ها که حتی امروزه گاهی به تنهایی نقش اصلی و جایگزین وب سایت رو بازی میکنند شامل ابزار های سایتی و اپلیکیشنی میباشند. سایتهایی مثل فیس بوک – لینکدین -کلوب و … . اما بزرگترین اشکال این سایت‌ها این است که به عنوان جوامع مجازی شناخته می‌شوند و حس داشتن فضای اختصاصی مثل یک سایت رو به صاحبان اون نداده و دارای برخی محدودیت‌ها میباشند و حتی شاید کار کردن باهاشون برای بعضی از افراد یکم شخت باشه.

اپلیکشن ها هم مانند اینستاگرام و تلگرام هرکدام برای منظوری طراحی شده که محدودیت‌های بسیار زیادی دارند که بزرگترین آن ها عدم سازگاری با موتورهای جستجو میباشد. یعنی شما اگر در تلگرام مطلبی رو منتشر کنید، موتور های جستجوگر هیچ گاه به اینها سر نمی زنن بنابراین شما نمیتونید از این تبلیغات ورودی داشته باشید. ضمناً اگر بازدید کننده ای بیاد و بخواد با بازه محصولات و خدمات شما آشنا بشه، این کار براش امکان پذیر نیست. 

 برگ نما بستری است که مانند یک وب سایت اختصاصی و بدون محدودیت و رایگان در زمینه و حوزه صنعت برق برای شما عمل کرده که توسط آن میتوانید:

  • تمام بخش‌های محتوایی حتی صفحه اصلی برگنمای خودتان رو مدیریت کنید
  • محصولات، خدمات و نمونه کارهاتون رو داخلش اضافه کنید و هرکدام در صفحه اختصاصی خود قابل دسترس باشند و در گوگل ایندکس شوند.
  • سفارش آنلاین بر روی محصول و خدمات داشته باشید
  • پیام های ارتباطی بازدیدکنندگان را در لحظه بر روی گوشی تلفن همراه خود بگیرید.
  • به صورت لحظه‌ای از سفارش‌ها و تماس های ارتباطی به صورت پیامک ها خدماتی و ایمیل و سیستم گزارش دهی تلفنی بهره مند شوید. 
  • از حدمات دیجیتال مارکتینگ کنسرسیوم سپنتا با تخفیف بهره مند گردید.
6.jpg

ضمناً تمامی محتوا و محصولاتی رو که درج کردید رو هم به سرعت (بعد از یک روز) در نتایج بالای گوگل مشاهده کنید و میتونید ورودی داشته باشید و فروشتون رو متحول کنید. در نتیجه با برگ نما هم یک بستر کامل اطلاع رسانی و هم یک ابزار کامل تبلیغاتی در زمینه صنعت برق در اختیار خواهیم داشت که با کمترین زمان و بدون هزینه برای ما عملیاتی میشود . 

برگ نما وب سایتی که در صنعت برق و صنایع وابسته فعالیت داره به شما کمک می کنه تا در بین همکاران، رقبا و حتی کسانی که در صنعت کسب و کار شما مشغول به کاری هستند و تکنولوژی جدیدی را اختراع می کنند و یا وارد می کنند، حضور داشته باشید و از طریق پیغام های درون شبکه ای بدون هیچ هزینه ای با هم در راتباط باشید.

893
7 تیر 1395 - 18:25