نحوه عملکرد سیستم ثبت نام در جامعه صنعت برق - برگ نما

مکانیزم و چگونگی پیاده سازی سیستم منعطف ثبت نام و ایجاد برگ نما در صنعت برق و صنایع وابسته

برای ثبت نام در وب سایت ها و نرم افزار های تحت وب روش های مختلفی بنا بر اهداف و نحوه تعامل نرم افزار و همچنین چگونگی پیاده سازی سیستم وجود دارد. در برگ نما (وب سایت دست اندرکاران صنعت برق) این روش به صورت ابتکاری و ترکیبی از چند روش ساده و به انتخاب خود کاربر پیاده سازی شده است.

بدین صورت که کاربران بسته به نوع انتخاب و ورود اطلاعات در سیستم احراز هویت می شوند. در اولین قدم ثبت نام، برگ نما فقط یک فیلد پرسش دارد که لطفا شماره همراه یا ایمیل خود را وارد نمایید. بسته به نوع ورودی کاربر سیستم اقدام به ارسال پیامک و یا ایمیل می نماید. بدین شیوه محدودیتی برای کاربران و صاحبان صنایع در صنعت برق وجود نخواهد داشت و از روش دلخواه خود اقدام به ثبت نام مینمایند.

ثبت نام و ایجاد سایت اختصاصی در جامعه صنعت برق

 

احراز هویت از پیامک در سایت برگ نما


احراز هویت از طریق پیامک

پس از وارد نمودن اطلاعات و تشخیص سیستم مبنی بر این که اطلاعات وارد شده یک شماره موبایل است اقدام به ارسال یک کد ۶ رقمی میکند و کاربر در این مرحله کد را در فیلد مربوطه نمایش داده شده در سیستم وارد کرده و عملیات احراز هویت به پایان میرسد. در این مرحله کاربر با وارد نمودن رمز عبور خود به سمت ایجاد برگ نما هدایت میشود. شایان ذکر است به جهت کارآمد بودن سیستم هشدار دهی برای کاربران و مخاطبان صنعت برق، پیامک ارسال شده از سیستم یک پیامک خدماتی بوده و در صورت بسته بودن پیامک های تبلیغاتی در خط مشترک، این پیامک در لحظه ارسال و دلیور خواهد شد. 

 

احراز هویت از طریق ایمیل

پس از وارد نمودن اطلاعات و تشخیص سیستم مبنی بر این که اطلاعات وارد شده یک ایمیل می باشد سیستم اقدام به ارسال یک لینک منحصر به فرد شامل یک کلید خاص به ایمیل کاربر میکند که کاربر پس از کلیک بر روی لینک آن، به سمت صفحه ای برای وارد نمودن رمز عبور هدایت می شود و ثبت نام  تکمیل شده و کاربریتان ایجاد خواهد شد و به سمت ایجاد برگ نما هدایت میشود. 

لازم به ذکر است اطلاعات وارد شده در این بخش به هیچ عنوان در هیچ قسمت از سایت در دید عموم قرار نمیگیرد و تمام اطلاعاتی (اطلاعات تماس و ...) که در برگ نمای کاربر و یا شرکت  قرار میگیرد در قسمت جداگانه وارد میشود که میتواند متفاوت با این اطلاعات باشد. بعد از طی این تک مرحله بسیار آسان ثبت نام حال میتوانید برگ نمای خود را در بزرگترین مجتمع انلاین متخصصین و دست اندرکاران صنعت برق بسازید و صاحب سایت اختصاصی خود با تمامی امکانات موجود برای یک سایت به صورت رایگان شوید. تیم فنی برگ نما با هدف ارائه خدمت به جامعه صنعت برق و صنایع وابسته، نهایت اقدامات لازم برای سهولت کاربرانش را فراهم نموده است تا بتوانند کلیه کسب و کارهای صنعت برق را گرد هم آورده تا بتوانند از خدمات و محصولات یکدیگر بهره مند شوند و در نهایت با هم در تعامل باشند.

احراز هویت از ایمیل در سایت برگ نما

ثبت نام و ایجاد برگ نما (سایت اختصاصی) در جامعه صنعت برق

901
6 تیر 1395 - 19:05