برگ نما در عرصه بین المللی صنعت برق

راه اندازی نسخه لاتین برگ نما برای کمک به صادرات و واردات شرکت های فعال در صنعت برق

نیاز به صادرات و واردات از دغدغه های اقتصادی کشورها می باشد زیرا این امر نقش به سزایی در رونق و پیشرفت صنایع مختلف دارد. 

در همین راستا و کمک به اقتصاد کشور عزیزمان در حوزه صنعت برق و الکترونیک، برگ نما امکان جدیدی را به سایر امکانات خود اضافه نموده است. کاربران و شرکت های که در برگ نما حضور دارند در صورت تولید و یا عرضه خدمات منحصر به فرد می توانند از این امکان بهره مند گردند. در پی این امر شرکت هایی که نیز به دنبال اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی صنعت برق و صنایع مرتبط هستند می توانند از طریق برگ نما اطلاعات و روزمه شرکت ها را دریافت کنند و با آن ها در تماس باشند.

با توجه به ایمیل های دریافتی از شرکت های خارجی و درخواست همکاری بر آن شدیم تا نسخه لاتین برگ نما را راه اندازی کنیم و کسب و کار شما را به عرصه بین المللی معرفی نماییم. در واقع بستر برگ نما یک فضای قابل اعتماد و امن برای شرکت ها می باشد تا بتوانند با استفاده از امکانات آن و بستر بهینه آن برای موتورهای جستجو با شرکت های خارجی در ارتباط باشند.

کارکرد این بستر به همان شکل فارسی می باشد و البته عضویت در این سیستم فقط برای برگ نما های ویژه فعال میباشد. نکته ای که حائز اهمیت است، حضور شرکت های خارجی فعال در صنعت برق در این نسخه می باشد و کلیه امکانات عمومی برگ نما را که در نسخه فارسی وجود داشت در اختیار داشته باشند و کسب و کار خود را معرفی نمایند. عملیات سئو و بهینه سازی که بر روی این بستر انجام می شد به شکل گسترده تری ادامه می یابد. در واقع وب سایت برگ نما می تواند هم در بین سایت های ایرانی و هم در بین سایت های خارجی در صدر نتایج گوگل باشد.

برگ نما انگلیسی پل ارتباطی شما با بازارهای خارجی است و درآمدزایی کسب و کارهای ایرانی از جمله اهداف آن می باشد. شما می توانید در صورت تمایل با ورود به بخش مدیریت پروفایلتان و با خرید یکی از پکیج های ویژه برگ نما از این امکان بهره مند گردید.

1299
21 دی 1395 - 17:29