حضور برگ نما در شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته

شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته، آبان ماه سال 95 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

 شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته امسال در تاریخ 15/08/95 لغایت 18/08/95 برگزار گردید و به مدت 4 روز متوالی دایر بود. در این نمایشگاه 406 شرکت داخلی و 527 شرکت خارجی از 27 شرکت جهان حضور داشتند. نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته که بزرگترین نمایشگاه صنعت خاور میانه به شمار می آید توانست پذیرای بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج کشور باشد.

شرکت ها، کارخانه ها، واحد های مختلف تولیدی و صنعتی، انواع ماشین آلات و ابزار آلات، صنایع پیشرفته و اتوماسیون صنعتی، سندیکاها و سازمان های مرتبط با این صنعت نیز جز شرکت کنندگان این نمایشگاه بودند.
حضور برگ نما نیز در شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته موجب شد تا شرکت ها و کسب و کارهای بیشتری با این بستر آشنا شوند و بتوانند از خدمات رایگان و حرفه ای برگ نما استفاده نمایند و در جمع همکاران و رقبای خود در فضای مجازی حضور داشته باشند.
یکی از امکاناتی که در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم شد، ایجاد پروفایل و ثبت نام کسب و کارها در همان فضای نمایشگاه و مشاوره هایی در رابطه با بارگذاری صحیح اطلاعات بر روی بستر برگ نما بود.
کاربران برگ نما نیز با بازدید از غرفه ما سبب ایجاد انگیزه بیشتر در جهت انجام فعالیت های بیشتر بر روی بستر برگ نما شدند و با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در به روز رسانی و پیشرفت برگ نما یاری نمودند.
امید است تا با شرکت در نمایشگاهایی که مرتبط با برگ نما هستند بتوانیم در راستای معرفی هر چه بیشتر و فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی در کلیه کسب و کارها به خصوص فعالان صنعت برق و صنایع وابسته کمک شایانی داشته باشیم.

1146
24 آبان 1395 - 9:32