فرصت های ویژه صنعت برق

با برگ نما فرصت های فروشتان را افزایش دهید...

هر کسب و کاری برای رونق کار خود و افزایش درآمدی زایی ممکن است در سال شرایط ویژه ای را برای مشتریانش در نظر بگیرد تا بتواند خدمات و محصولات خود را هر چه بیشتر به فروش برساند و از طرفی قدرت خرید را در مشتریانش افزایش دهد این فرصت های ویژه مثل تخفیفات، فروش ویژه، جشنواره هایی به مناسبت های مختلف و غیره می باشند، و یا ممکن است یک کسب و کار محصول و یا خدمت جدیدی را به بازار صنعت برق و صنایع وابسته عرضه نماید که برای فروش آن و احساس نیاز در بین متقاضیان مربوطه باید اطلاع رسانی انجام دهد. اما اعلام کردن این فرصت ها نیز دغدغه ای دیگر می باشد و از طرفی هزینه هایی را باید برای اطلاع رسانی صرف کنیم. گاهی اوقات شرکت ها و سازمان های بزرگ مناقصات و مزایداتی را برگزار می نمایند که برای اطلاع رسانی آن هم مشکلاتی را در پیش خواهند داشت.

اطلاع رسانی فرصت های خود را به برگ نما بسپارید 

تیم فنی برگ نما با افزودن یک امکان جدید به این بستر می تواند در این امر کسب و کارهایی که در صنعت برق و صنایع وابسته فعالیت دارند را یاری نماید. بخشی که به تازگی به برگ نما با نام فرصت های برگ نما اضافه شده است می تواند تمامی فرصت های ویژه فروش، تخفیفات، مناقصات و مزایدات، عرضه محصولات و خدمات جدید، جشنواره های مختلف و غیره را به صورت رایگان و هدف گزاری شده با صرف کمترین وقت به بازدید کنندگان و کاربران فضای مجازی اعلام نماید. این بخش در همه ی قسمت های سایت قابل مشاهده خواهد بود و سعی بر این است که توجه کاربران را به خود جلب نماید. علاوه بر این، فرصت های ویژه به صورت اختصاصی و با یک تونل ویژه به موتورهای جستجو مخصوصا گوگل معرفی شده و در ظرف کمتر از یک ساعت رتبه های برتر را ثبت و برای متقاضیان این خدمت رایگان، ورودی کسب خواهد کرد.

opportunities-electerical-industry-2.jpg


حال سوال این است که چطور به این بخش از سایت دسترسی داشته باشیم. در حال حاظر این امر توسط تیم پشتیبانی برگ نما انجام می شود و شما از طریق مدیریت برگ نمایتان، در قسمت منوها بر روی درخواست ها کلیک نموده و کلیه اطلاعاتی که مربوط به فرصت های ویژه کسب و کارتان می باشد را به ما اعلام نمایید. همکاران ما بعد از دریافت این اطلاعات از سمت شما آن را بررسی نموده و در صورت تایید در این بخش قرار خواهند داد. همچنین این امکان به صورت یک پیام سیستمی در ابتدای ورود کاربران نمایش داده خواهد شد.

 
امید است بتوانیم با راه اندازی فرصت های برگ نما کمک به سزایی در افزایش فروش و سود آوری شما سروران گرامی در صنعت برق و صنایع وابسته داشته باشیم. همراهی شما عزیزان نقش مهمی در اجرای این مورد دارد.

 

1223
12 مهر 1395 - 14:07