برگ نما وب سایت واکنش گرا (ریسپانسیو)

واکنش گرا بودن وب سایت یعنی یک سایت در تمام نمایشگر های کوچک و بزرگ مانند مانیتور های بزرگ تا گوشی های هوشمند موبایل و یا تبلت ها بدون هیچ نقصی دیده شود.

امروزه غالباً برای انجام کارهای اینترنتی از گوشی های هوشمند موبایل و یا تبلت ها استفاده می کنیم و دیگر مانند سابق برای بازدید از یک سایت، پرداخت های اینترنتی، انجام امور اینترنتی و غیره لپ تاپ و یا کامپیوترمان را روشن نمی کنیم. اتفاقی که افتاده این است که گوشی های هوشمند موبایل در همه جا در دسترس ما هستند، در مهمانی ها، مسافرت، وقت خواب و ... می توان از طریق آنها به راحتی وارد دنیای مجازی شد به همین جهت در این رابطه به نوعی جایگزین روش های سابق شدند.

هنگام طراحی یک وب سایت باید عملیاتی روی آن انجام می شود که وقتی آن را در یک صفحه نمایش کوچکتر مثل گوشی موبایل باز می کنیم دچار به هم ریختگی نشود و منو ها و مطالب آن مانند یک نمایشگر بزرگ (مانیتور ها) واضح باشد و به طور کلی بتوان از آن وب سایت بازدید کرد و امور مورد نظرمان را انجام دهیم. اما اگر دقت کرده باشید این موضوع در همه وب سایت ها رعایت نشده است و شاید برای همه ما پیش آمده که بعد از باز کردن یک سایت در مرورگر گوشی، تبلت و یا حتی یک صفحه نمایش گر کوچک، منو ها و مطالب آن سایت سر جایش قرار نداشته و شکل ظاهریش به هم ریخته شده و همین موضوع باعث شده تا نتوانیم درست از آن بازدید کنیم . این موضوع آنقدر حائز اهمیت است که یک موتور جستجو گر قوی مثل گوگل برای نتایج جستجوی کاربران، یکی از مواردی که در رتبه بندی سایت ها بررسی می کند، ریسپانسیو بودن و به اصطلاح موبایل فرندلی بودن آن هست. در نتیجه زمانی که یک وب سایت از این موضوع بهره مند نباشد در رتبه های پایین گوگل قرار می گیرد و این یعنی کمتر دیده شدن. برای شرکت ها و کسب و کارها بیشترین انتظار از یک وب سایت امکان بیشتر دیده شدن در فضای مجازی است که معمولا شرکت های طراحی سایت برای انجام ریسپانسیو کردن آن وب سایت هزینه ای را از مشتریان خود دریافت می نمایند.

خوشبختانه برگ نما یک سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) می باشد و این هم یکی دیگر از خدمات رایگان ما به صنعت برق و صنایع وابسته است. کاربران و بازدید کنندگان برگ نما می توانند آن را در تمام صفحه های نمایش کوچک و بزرگ مشاهده کنند و بدون بدون هیچ نقصی در ظاهر سایت از آن بازدید نمایند. تمامی پروفایل هایی که در برگ نما وجود دارند از این موضوع بهره مند هستند و خیلی راحت تر می توانند در دیدرس مشتریان خود قرار بگیرند.از طرفی همان طور که قبلا گفته شد این موضوع باعث می شود تا برگ نما و پروفایل هایی که در آن ساخته شده بتوانند در رتبه های بالاتری از وب سایت هایی که در صنعت برق فعالیت دارند و ریسپانسیو نیستند داشته باشد. برگ نما با تکیه بر شعار «برگ نما، نمایانگر برگ کسب و کار شما» به کلیه کسب و کار ها و مشاغل صنعت برق کمک می کند تا با بیشتر دیده شدن در فضای مجازی هم در بحث برندیگ شدن و هم در رابطه با افزایش فروش محصولات و خدماتشان یاریشان کند. 

1259
8 شهریور 1395 - 16:05