موتور جستجوگر پیشرفته برگ نما

طراحی یک موتور جستجو گر قوی برای راحت تر کردن جستجوی بازدید کنندگان برگ نما

برگ نما اولین پایگاه جامعه صنعت برق و صنایع وابسته، با توجه به نظر کاربرانش سعی بر این دارد تا هر روز امکانات جدید تری را ارائه نماید و بتواند از طریق این بستر کلیه نیاز های لازم برای کسب و کارهای صنعت برق و نیازمندان به محصولات و خدمات این صنعت را فراهم نماید. تغییری که امروز شاهد آن هستیم ایجاد یک موتور جستجوی قوی در برگ نما می باشد. قبلا به این شکل بود که بازدید کنندگان از چند طریق مختلف می توانستند به برگ نما و یا محصول مرتبط دست پیدا کنند. اما مشکل اینجا بود که حتما باید عیناً همان لغت را در قسمت جستجو در برگ نما تایپ می کردند تا نتایج درست را به دست آورند و اگر حرفی جا به جا می شد سیستم نتیجه ای را نشان نمی داد. طبق نظرات و انتقادات کاربران برگ نما، بعد از گذشت مدتی توانستیم این موتور جستجو را به شکل دیگر، قوی تر و کارآمد تر ارئه نماییم.
در حال حاظر شما تنها با جستجوی یک محصول می توانید به کلیه محصولات ثبت شده در برگ نما و حتی به برگ نماهای مرتبط هم دست پیدا کنید و با تایپ کردن یک حرف، مانند گوگل شما را در جستجو یاری می نماید و کلماتی که به آن حروف نزدیک هستند را به شما نشان می دهد و حتی محصولات و خدماتی که به جستجوی بازدید کنندگان نزدیک هستند را هم در نتایج می گنجاند. این موضوع باعث می شود وقتی یک کاربر چندین کسب و کار و محصول و یا خدمات مختلف را مشاهده می کند، بتوانند بهترین گزینه را در جهت نیاز خود انتخاب نماید و سفارش خود را به آن کسب و کار ارجاع دهد.
از جهت دیگر کلیه کسب و کارهایی که در برگ نما پروفایلشان را ایجاد نموده اند، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند تا بتوانند از طریق جستجوی یک کلمه هم کسب و کارشان را معرفی کنند و هم بازدید کننده با بازه محصولات و خدماتشان آشنا شود.

در واقع شما یک موتور جستجو همانند گوگل را در برگ نما در اختیار دارید که می تواند به شما کمک کند با جستجوی یک کلمه در صنعت برق به نتایج مطلوبی برسید.

تیم فنی و پشتیبانی برگ نما در جهت خدمت رسانی به صنعت برق و صنایع وابسته و با توجه به انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت می نماید، در حال تغییرات مختلفی برای هر چه بهتر شدن این بستر می باشد.

1343
7 شهریور 1395 - 14:54