اتحادیه ها سندیکاها شهرک های صنعتی و مجتمع های تجاری و کارگاهی مرتبط با صنعت برق

اتحادیه ها، سندیکاها، شهرک های صنعتی و مجتمع های تجاری و ... حوزه صنعت برق میتوانند خدمات ویژه برای خود و اعضای خود از برگ نما دریافت کنند.

با توجه به اینکه دنیا به سمت مجازی شدن و استفاده از سیستم های الکترونیکی و اینترنت پیش می رود، وب سایت برگ نما در جهت خدمت رسانی در این رابطه به جامعه صنایع مرتبط با صنعت برق و صنایع وابسته خدمات ویژه ای را به اتحادیه ها، سندیکاها، انجمن ها، نشریه ها و شهرک های تجاری-کارگاهی این صنعت بزرگ در دستور کار خود قرار داده است.

نقش برگ نما در توسعه فعالیتهای مجتمع های صنعت برق


با توجه به خدمات بی شمار سازمان ها و مجتمع های صنعت برق متاسفانه اطلاع رسانی در این رابطه به فعالان این صنعت ضعیف می باشد به همین جهت وب سایت برگ نما با در نظر گرفتن امکانات ویژه و استثنایی به این افراد مانند : معرفی تمام و کمال کسب و کارشان، درج تمامی محصولات و خدماتشان، امکان گرفتن سفارش از طریق این بستر، ارسال گزارش های دوره ای بازدیدها و درخواست تماس ها از طرف سایت و ... به صورت کاملا رایگان باعث شده تا فعالان صنعت برق و صنایع وابسته استقبال خوبی به ایجاد برگ نمایشان نشان دهند و در واقع سایت برگ نما جایی برای گسترش کسب و کارشان و گردهمایی تمامی کسب و کارهای صنعت برق باشد. در نتیجه این موضوع می تواند کمک بزرگی به سازمان ها و مجتمع ها داشته باشند که بتوانند از این طریق افراد را در جریان همایش ها، نشست ها، مناقصات و مزایدات، مقالات و مطالب و همچنین اخبارشان قرار دهند. ضمن اینکه مطمئناً برخی کسب و کارهای صنعت برق برق که کوچک هستند استقبال بیشتری از برگ نما دارند به این جهت که این بستر نقش زیادی در معرفیشان در فضای مجازی خواهد داشت. به همین جهت سندیکاها می توانند از این طریق کسب و کارهای کوچک صنعت برق را هم بشناسند.

electric industries park

با ایجاد برگ نما هر سازمانی می تواند اعضای خود را به برگ نما دعوت کند که باعث می شود آن کسب و کار زیر مجموعه یک سازمان بزرگ باشد، مزیت این موضوع این است که با گذاشتن برچسب عضویت و لینک های داخلی که در سایت وجود دارد باعث می شود تا در نهایت اطلاعات آن مجتمع مربوطه در جستجوهای اینترنتی بیشتر دیده شود و در واقع جز نتایج اولیه موتورهای جستجو باشد و حتی یک سازمان با داشتن پنل مدیریتی که از برگ نما دریافت می کند می تواند از اعضای خود آبونمان دریافت کند که در نتیجه عواید مالی را برای آن سازمان در پی خواهد داشت. تمامی کسب وکارها به دلیل داشتن امکانات منحصر به فرد از این موضوع رضایت خواهند داشت.

یکی از سازمان های بزرگی که از برگ نما استقبال خوبی نموده اند و پروفایلشان را در برگ نما به صورت ویژه ایجاد کرده اند، مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی می باشد که زیر نظر پژوهشگاه نیرو می باشد. همچنین از تیم برگ نما دعوت شد تا در هجدهمین هم نشینی شرکت های فناور تحت همایتشان حضور داشته باشند و در این رابطه توضیحاتی را به افراد داشته باشند.


برگ نما سعی بر این دارد تا مجتمع ها و سازمان های صنعت برق همه جانبه و به بهترین شکل به مردم و عامه معرفی گردند شما می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

1801
4 مرداد 1395 - 11:41