دعوت از همکاران و دوستان در حوزه صنعت برق

صاحبان برگ نما میتوانند از همکاران، آشنایان و دوستان خود در صنعت برق دعوت نمایند تا آنها نیز به برگ نما بپیوندند و از امکانات این بستر جهت معرفی کسب و کار خود بهره مند گردند.

صاحبان برگ نما میتوانند از همکاران، آشنایان و دوستان خود در صنعت برق دعوت نمایند تا آنها نیز به برگ نما بپیوندند و از امکانات این بستر جهت معرفی کسب و کار خود در صنعت برق بهره مند گردند. علاوه بر این برگ نما دعوتنامه های ارسالی را ثبت و به ازای هرکدام امتیازی را برای دعوت کننده در نظر میگیرد. این امتیاز در ارایه خدمات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه دعوت همکاران صنعت برق


پس از ورود به بخش مدیریت برگ نما در صورتی که تا به آن زمان دعوتنامه ای برای همکاران ارسال نکرده باشید یک پیام سیستمی هوشمند بر روی صفحه شما ظاهر میگردد. در غیر این صورت لینکی در زیر بنر به همراه تعداد دعوتنامه های ارسالی به همکاران صنعت برق تا به آن زمان قرار میگیرد که با کلیک بر روی آن فرمی جهت وارد کردن نام دعوت شونده به همراه فیلدی جهت ارسال دعوتنامه به موبایل یا ایمیل مشترک نمایان میشود. سیستم به صورت هوشمند فیلد ایمیل یا موبایل را شناسایی کرده و عملیات مربوط جهت ارسال پیامک و یا ایمیل را اجرا مینماید. همچنین در این قسمت بخشی جهت پیش نمایش متن ارسالی به دعوت شونده نمایش داده میشود. نمونه ای از یک دعوتنامه در زیر نوشته شده است:
دعوت نامه پیوستن به جامعه مجازی صنعت برق
 

جناب آقای (نام مخاطب)
مدیریت محترم برگ نمای (عنوان برگ نمای دعوت کننده) از شما دعوت به ایجاد برگ نمای اختصاصی نموده است.
آدرس:
https://www.bargnama.com/user/main/create



برگ نما، نمایانگر شما در صنعت برق

با دعوت از دوستان، آشنایان و همکارانتان که در صنعت برق و صنایع وابسته مشغول به فعالیت هستند و یا به این صنعت خدمت رسانی می کنند در بیشتر دیده شدن برگ نما سهیم باشید، لازم به ذکر است که هر چقدر برگ نما در فضای مجازی بیشتر دیده شود و در بین فعالان صنعت برق و صنایع وابسته شناخته شده باشد، پروفایل کسب و کار شما و اطلاعاتی که ثبت نموده اید در رتبه های بالای گوگل نمایش داده می شوند. به همین جهت تقاضا داریم تا در این امر کوشا باشید. ضمناً افراد که اقدام به دعوت از دوستان و آشنایان خود به برگ نما نموده اند در صورت نیاز به پکیج ویژه برگ نما و یا هر خدمات دیگری، می توانند از تخفیف ویژه ای بهره مند گردند. 

تیم بهینه سازی و سئوی وب سایت برگ نما نیز هر روز در حال انجام عملیاتی بر روی برگ نما هستند تا کسب و کارها با کلمات مرتبط با نوع فعالیتشان و حتی مرتبط با صنعت برق در موتور های جستجوگر در صدر نتایج باشند. اما دیده شدن برگ نما و ساختن پروفایل های متعدد هم بسیار در این امر کار گشا می باشد. 

1071
29 تیر 1395 - 1:59